Blacha w panelu poziomym T-17

[kolor RAL 8017 brąz czekoladowy]

Blacha w panelu poziomym T-17

[kolor RAL 7016 szary – antracyt]

Blacha w panelu poziomym o profilu T-17

[kolor orzech z wyraźnie zaznaczonymi słojami]

Blacha o wzmocnionym trapezie poziomym T-7

[kolor złoty dąb z wyraźnie zaznaczonymi słojami]

KALKULACJE – WYCENY

tel. 606 596 929

Informacje techniczne dotyczące garaży.

Konstrukcja nośna naszych garaży wykonana jest z profili zamkniętych oraz ceowników. Wszystkie elementy konstrukcyjne są zabezpieczone farbą podkładową.

Rodzaje pokryć elementów garaży.

  • Poszycie ścian garażu wykonane jest z blachy trapezowej – ocynkowanej  o wzmocniony trapezie T-7.
  • Dach garażu jest wykonany  jest z blachy trapezowej – ocynkowanej o wzmocniony trapezie T-14.
  • Bramy dwuskrzydłowe wykonujemy jest z blachy trapezowej – ocynkowanej o wzmocniony trapezie T-7.
  • Bramy uchylne – unoszone do góry wykonujemy
    – z blachy trapezowej – ocynkowanej o wzmocniony trapezie T-7.
    – z blachy trapezowej – ocynkowanej w panelu poziomym o profilu T-17.

Najważniejsze cechy naszych garaży:

  • Sztywna, wytrzymała, stalowa konstrukcja oparta na starannie dobranych profilach zarówno otwartych jak i zamkniętych, zapewniająca
    trwałość i bezpieczeństwo użytkowania.
  • Pokrycie blachą o wzmocnionym profilu zapewnia utrzymanie wysokiej sztywności, ochronę przed włamaniem, odporność na wichury, itp.
  • Precyzja wykonania oraz wykończenia.
  • Estetyczne wykończone w wybranych kolorach z szerokiej palety barw, pozwala na idealne wkomponowanie w otaczający krajobraz.
  • Powłoka do złudzenia przypominająca drewno doskonale sprawdza się w miejscach, gdzie natura łączy się z nowoczesnością.
  • Pokrycie dachu blachą lub blachodachówką nadającą bardziej wyrafinowany wygląd.
  • Powłoka pozwalająca na łatwe i szybkie mycie przy użyciu myjki ciśnieniowej.
  • Zapewnione długoletnie użytkowanie produktu bez konieczności stosowania prac konserwatorskich.

Zasady przygotowania terenu pod garaż.

Teren powinien być równy i wypoziomowany.
Preferowana jest wylewka powiększona po ok. 10-15 cm na szerokość i długość w stosunku do planowanego rozmiaru garażu.
Nie istnieje wymóg wykonywania wylewki, ale niezbędny jest fundament lub stopy betonowe (min. 4 – każda na rogu garażu).
Najprostszym rozwiązaniem jest ułożenie na każdym z rogów garażu płyt betonowych – chodnikowych.
Garaż po zamontowaniu musi być koniecznie przymocowany do podłoża, aby zapewniał bezpieczeństwo użytkowania.
Dla Państwa wygody i bezpieczeństwa wykonujemy kotwiczenie garażu do podłoża (odpłatnie).

Dodatkowe opcje.

  • Zmiana kierunku spadu dachu: spad na przód lub spad na bok lub dach dwuspadowy.
  • Brama unoszona do góry.
  • Zmiana koloru (wzornik kolorów na zdjęciu).
  • Blacha trapezowa – dachowa z filcem przeciwkondensacyjnym
  • Pokrycie dachu blachodachówką.
  • Obróbki dekarskie na rogach garażu jak i na dachu.
  • Dodatkowe małe drzwi.
  • Otwór okienny.
  • Konstrukcja z profila zamkniętego.
  • Pokrycie blachą akrylową.
  • Blacha w panelu poziomym.
  • Zmiana wymiarów garażu.

Dostawa.

  • Płatność za garaż – tylko gotówką. W przypadku garażu nietypowego wymagana jest zaliczka w wysokości 30% wartości zamówienia.
  • Po zakupie prosimy umówić się telefonicznie lub mailowo na odbiór (termin i miejsce montażu).
  • Czas wysyłki: zwykle od 30 do 40 dni roboczych.
  • Koszt dostawy za jeden garaż – 50 zł – dotyczy woj. małopolskiego, śląskiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego.
  • Koszt dostawy do pozostałych województw ustalany jest indywidualnie i wynosi od 50 zł do 400 zł.
  • Montaż garażu na wskazanym i przygotowanym miejscu – gratis (montaż nie obejmuje mocowana do podłoża).